Min son Rasmus

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

dags att krypa till sängen snart..

Av Mamma till Rasmus - 13 september 2010 23:32

det har varit en konstig dag idag.. vaknade av att spisfläktsfiltret föll ner på spisen.. och det höll på att skrämma livet av mig, innan jag kom fram till vad det var.. bebisen har bökat omkring idag rejält.. han verkade ha haft beslutångest när det gällde att hitta en bekväm ställning att ligga i.. Så innan det var löst så fick jag plågas lite grann, för det gör så ont när han ska sträcka på och ha sig.. Men jag ska nog ändå vara glad som har en sån liten pojke i min mage.. Normalt sätt så ska han ju vara lite större.. Vilket betyder att andra säkert har det en aning mer besvärligt än vad jag har det just nu.. Men det kanske inte är alla bebisar som är lika bökig som min är, vad vet jag?! Ska strax upp och ringa till mamma iallafall.. Och dricka lite vatten och ta min pencilin/antibiotika.. Den måste jag ju ta 3 gånger om dagen. Jätte svårt att komma ihåg att ta den vid samma tider varje dag.. Men jag är glad sålänge jag kommer ihåg den överhuvudtaget!! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mamma till Rasmus - 25 oktober 2010 03:24

sen har vi blivit föräldrar?! Det känns jätte konstigt att veta om det såhär i förväg. Normalt sätt så vet man ju väldigt sällan sånt så exakt. Men det ska bli spännande samtidigt som det är väldigt nervöst! Har inte kunnat sova på flera nätter, så j...

Av Mamma till Rasmus - 29 september 2010 03:52

Ligger här på soffan, sju tända ljus och tänker på bebisen i magen.. Nu är det inte lång tid kvar tills vi äntligen ska få träffa honom och få ha honom liggandes mot mitt bröst. Jag kan inte förstå att jag snart har burit ett barn i min kropp i 9 mån...

Av Mamma till Rasmus - 26 september 2010 15:49

   Första dagen for din senaste mens var 23-Jan-2010  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 31-Oct-2010 (Skorpionens tecken)  Du är gravid i vecka 35+0 (läs mer).  Bebisen väger c:a 2622 gram. *  Bebisen är c:a 47.4 cm från hjässa till fot. ...

Av Mamma till Rasmus - 21 september 2010 16:15


  

Av Mamma till Rasmus - 20 september 2010 19:40

   Första dagen for din senaste mens var 23-Jan-2010  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 31-Oct-2010 (Skorpionens tecken)  Du är gravid i vecka 34+1 (läs mer).  Bebisen väger c:a 2451 gram. *  Bebisen är c:a 46.5 cm från hjässa till fot. ...

Ovido - Quiz & Flashcards