Min son Rasmus

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Mamma till Rasmus - 14 september 2010 21:03

nu ska jag gå upp och sätta mig en stund framför tv innan det är dags för att sova.. det blir att kliva upp tidigt imorgon. för att hinna med allt som måste göras innan flickorna kommer! :)

Av Mamma till Rasmus - 14 september 2010 19:31

Och det blir hemgjord potatismos med fisk. Det är kanon gott och nyttigt!! Hade velat ha lite grönsaker till också.. Så det ska jag nog koka upp nu direkt. Sen ska vi äta!!

Av Mamma till Rasmus - 14 september 2010 17:59

Ja, imorgon så ska jag åka till Ullared med ett par tjejkompisar!! Det ska bli jätte kul. Blev uppringd av en tjejkompis som undrade ifall jag ville följa med dem dit. Och det tackade jag självklart ja till! Har länge velat åka dit, och nu ska jag äntligen få göra det. Och med de bästa! Så klockan 05:45 hämtar de upp mig imorgon bitti.. Så jag behöver bara fixa ihop en macksäck till frukost imorgon.. Så jag blir nog tyvärr tvungen att gå till affären igen idag och köpa bröd..


En liten inköpslista till morgondagen:

  • Bäddset
  • Lakan (200x220cm)
  • Gardiner (panel m.m.)
  • Vinteroverall (stl 50)
  • Kläder till mig (jeans + tröja)
  • Babyfilt
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards