Min son Rasmus

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Sova.. i regnet!

Av Mamma till Rasmus - 15 september 2010 01:04

Nu ligger man här i sängen och lyssnar på regnet som faller mot taket till uteplatsen, precis utanför sovrumsfönstret. Det är ett underbart och härligt ljud. Ett ljud som får en att slappna av och komma till ro. Jag har alltid haft extra lätt för att somna när det regnar. Men idag så blir jag bara kissnödig av någon korkad anledning.. Nä men förmodligen är det för att bebisen som bor i min mage tycker väldigt mycket om att sparka på min blåsa.. Jag får ingen sömn av att vara kissnödig, men jag är nog för trött för att gå och kissa... Vilket dilemma, suck! Jaja det blir väl att tvinga sig upp och sen springa tillbaka. Vill ju inte riskera att det hinner sluta regna innan jag har somnat. Jag vill somna till ljudet av detta ösregnet. Johan sover redan lyckos honom! Om 4 timmar ska jag kliva upp, och jag har inte somnat än! Skäms på mig. Så nu måste jag lägga ifrån mig mobilen och springa upp så jag kan springa och lägga mig igen. Och sova :) för idag så ska jag till Ullared med de bästa brudarna <3Godnatt på er sötnosar :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mamma till Rasmus - 25 oktober 2010 03:24

sen har vi blivit föräldrar?! Det känns jätte konstigt att veta om det såhär i förväg. Normalt sätt så vet man ju väldigt sällan sånt så exakt. Men det ska bli spännande samtidigt som det är väldigt nervöst! Har inte kunnat sova på flera nätter, så j...

Av Mamma till Rasmus - 29 september 2010 03:52

Ligger här på soffan, sju tända ljus och tänker på bebisen i magen.. Nu är det inte lång tid kvar tills vi äntligen ska få träffa honom och få ha honom liggandes mot mitt bröst. Jag kan inte förstå att jag snart har burit ett barn i min kropp i 9 mån...

Av Mamma till Rasmus - 26 september 2010 15:49

   Första dagen for din senaste mens var 23-Jan-2010  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 31-Oct-2010 (Skorpionens tecken)  Du är gravid i vecka 35+0 (läs mer).  Bebisen väger c:a 2622 gram. *  Bebisen är c:a 47.4 cm från hjässa till fot. ...

Av Mamma till Rasmus - 21 september 2010 16:15


  

Av Mamma till Rasmus - 20 september 2010 19:40

   Första dagen for din senaste mens var 23-Jan-2010  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 31-Oct-2010 (Skorpionens tecken)  Du är gravid i vecka 34+1 (läs mer).  Bebisen väger c:a 2451 gram. *  Bebisen är c:a 46.5 cm från hjässa till fot. ...

Ovido - Quiz & Flashcards