Min son Rasmus

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

då var lördagen här..

Av Mamma till Rasmus - 11 september 2010 14:15


...och det betyder att det snart vankas kalas i självaste Rimforsa.. Vi ska alldeles strax åka, men vi åker först hem till mina svärföräldrar, där vi ska göra oss i ordning inför kalaset.. Duscha, byta kläder, sminka mig, och allt sånt där som måste göras innan man kan gå på kalas! Hoppas verkligen att gubben tar och rakar bort skägget också innan kalaset.. Han blir såå mycket sötare utan (*-*) Men det ska bli så kul att få använda de nya kläderna vi köpte igår. Och självklart att få träffa alla trevliga människorna! Jag har saknat svärföräldrarna, det var inte igår man träffade svärmor precis.. Så det ser jag fram emot jätte mycket! Vi har inte bestämt oss för om vi ska övernatta hos dem i natt eller inte.. Det återstår att se ikväll, om gubben vill dricka något eller inte.. Det är ju trots allt ett 60-årskalas, och det vore ju lustigt om det inte skulle drickas lite gott då (*-*) Jag kan självklart inte dricka någon alkohol, men det gör mig ingenting alls. Jag ska dit för att vara social och ha trevligt. Och det kan jag ha utan alkohol i kroppen!!!
~* 6 veckor kvar imorgon *~

...och det betyder att det snart vankas kalas i självaste Rimforsa.. Vi ska alldeles strax åka, men vi åker först hem till mina svärföräldrar, där vi ska göra oss i ordning inför kalaset.. Duscha, byta kläder, sminka mig, och allt sånt där som måste göras innan man kan gå på kalas! Hoppas verkligen att gubben tar och rakar bort skägget också innan kalaset.. Han blir såå mycket sötare utan (*-*) Men det ska bli så kul att få använda de nya kläderna vi köpte igår. Och självklart att få träffa alla trevliga människorna! Jag har saknat svärföräldrarna, det var inte igår man träffade svärmor precis.. Så det ser jag fram emot jätte mycket! Vi har inte bestämt oss för om vi ska övernatta hos dem i natt eller inte.. Det återstår att se ikväll, om gubben vill dricka något eller inte.. Det är ju trots allt ett 60-årskalas, och det vore ju lustigt om det inte skulle drickas lite gott då (*-*) Jag kan självklart inte dricka någon alkohol, men det gör mig ingenting alls. Jag ska dit för att vara social och ha trevligt. Och det kan jag ha utan alkohol i kroppen!!!

~* 6 veckor kvar imorgon *~


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mamma till Rasmus - 25 oktober 2010 03:24

sen har vi blivit föräldrar?! Det känns jätte konstigt att veta om det såhär i förväg. Normalt sätt så vet man ju väldigt sällan sånt så exakt. Men det ska bli spännande samtidigt som det är väldigt nervöst! Har inte kunnat sova på flera nätter, så j...

Av Mamma till Rasmus - 29 september 2010 03:52

Ligger här på soffan, sju tända ljus och tänker på bebisen i magen.. Nu är det inte lång tid kvar tills vi äntligen ska få träffa honom och få ha honom liggandes mot mitt bröst. Jag kan inte förstå att jag snart har burit ett barn i min kropp i 9 mån...

Av Mamma till Rasmus - 26 september 2010 15:49

   Första dagen for din senaste mens var 23-Jan-2010  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 31-Oct-2010 (Skorpionens tecken)  Du är gravid i vecka 35+0 (läs mer).  Bebisen väger c:a 2622 gram. *  Bebisen är c:a 47.4 cm från hjässa till fot. ...

Av Mamma till Rasmus - 21 september 2010 16:15


  

Av Mamma till Rasmus - 20 september 2010 19:40

   Första dagen for din senaste mens var 23-Jan-2010  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 31-Oct-2010 (Skorpionens tecken)  Du är gravid i vecka 34+1 (läs mer).  Bebisen väger c:a 2451 gram. *  Bebisen är c:a 46.5 cm från hjässa till fot. ...

Ovido - Quiz & Flashcards